fredag, maj 14, 2010

Tröttmössa

Bjöd in mig själv på middag i centrala delen av Stockholm igår.
Vindsvåning, härlig terass. Det var ju VARMT fast regnet hängde i luften.
Grillade en bit kött, underbart gott.

Saknar verkligen att kunna grilla, nästa boende måste innehålla grillmöjligheter!

Sen blev det film. Först "It´s complicated". Fantiskt helt okej. Efter det Avatar på Blueray. Brukar vanligtvis inte gilla den typen av filmer men denna var mycket bra! Borde ha sett den i 3D på bio...

Kom i säng mkt sent. O jag menar mkt. Iallafall för att vara en ensamstående småbarnsmamma som mig. Inte kom jag hem heller.

Så idag kan vi sammanfatta mitt mående med:
Trötthet, huvudvärk, magproblem (ska sluta äta vitlök). O till det slänger vi på lite ångest för hur det ska gå med min sjukskrivning.

Fantastisk. Välkommen sköna fredag.

Inga kommentarer: