fredag, maj 28, 2010

Sova sova sova

Jag behöver sova.
Ett enormt behova av att sova har jag.
Igår tex, 1 timme på eftermiddagen, la mig 23, sov till 10 idag.
Inte för att jag känner mig direkt utvilad men det känns ändå bättre.

Till hjälp har jag Atarax som är en allergimedicin egentligen. Man blir trött av den. Jag tog två igår kväll. Verkade göra susen!

Idag är det fredag och det är så skönt att solen inte skiner så man inte behöver ha dåligt samvete över att behöva gå ut.
Ska försöka tvätta lite. 2 Ikeakassar fulla med smutstvätt ligger o väntar på mig. Är glad om jag orkar med en idag.

Pratade med min coach som sa att jag skulle hämta ut ett paket Zoloft och lägga på köksbordet. Inte ta ngr tabletter, bara ha det liggande där.
Känner mig som en försökskanin:-)

En hel hög med folk ska ut till Sandhamn ikväll med båt. Hade varit underbart att komma ut i skärgården lite, men det får bli senare i sommar.

Nu, tvättstugan!

Inga kommentarer: