fredag, maj 14, 2010

Har lyckats igen

Hepp.

Är arg. På mig själv.
Myyycket arg.
Sa jag att jag var arg?

Ska berätta vad som hände.

För några dagar sedan åkte jag båt, en lite motorbåt.
Plötsligt dog motorn och det började tjuta utta bara sjutton. Skepparen började misstänkt sniffa lite efter röklukt. Jag freakade såklart ur. Slet upp min systemkamera, drog ut minneskortet och slängde ner det i en Polarn o Pyret påse som jag hade haft min handspritsflaska i. Knöt en knut.
Tänkte att ifall vi måste simma iland så klarar sig iaf minneskortet (jag vet det låter som helt normalt det här).

Nu behövde vi hursomhelst inte simma iland för båten startade igen och visade på elfel men hem kom vi.
Några dagar senare rensade jag ur min väska. Hittade påsen o tänkte "ja den här kan ju ju slänga eftersom handspriten tog slut".

Smart!
Det är bara blondiner som kan göra såhär misstänker jag.

Så IDAG när jag skulle packa ner kameran inför vår semester inser jag att inte minneskortet sitter i utan är.....

*fanohelvetesjävlaskit*

Onoff nästa.

Inga kommentarer: