Bjöd in mig själv på middag i centrala delen av Stockholm igår.
Vindsvåning, härlig terass. Det var ju VARMT fast regnet hängde i luften.
Grillade en bit kött, underbart gott.
Saknar verkligen att kunna grilla, nästa boende måste innehålla grillmöjligheter!
Sen blev det film. Först "It´s complicated". Fantiskt helt okej. Efter det Avatar på Blueray. Brukar vanligtvis inte gilla den typen av filmer men denna var mycket bra! Borde ha sett den i 3D på bio...
Kom i säng mkt sent. O jag menar mkt. Iallafall för att vara en ensamstående småbarnsmamma som mig. Inte kom jag hem heller.
Så idag kan vi sammanfatta mitt mående med:
Trötthet, huvudvärk, magproblem (ska sluta äta vitlök). O till det slänger vi på lite ångest för hur det ska gå med min sjukskrivning.
Fantastisk. Välkommen sköna fredag.
Visar inlägg med etikett film. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett film. Visa alla inlägg
fredag, maj 14, 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)