söndag, juni 13, 2010

Ta bilder på hela sin garderob?

Stod här o vek in tvätt.
Gick igenom alla klädhögar i garderoben.

Jag tänker minst, MINST, 6 ggr i veckan: jag har INGET att ha på mig.
(okej tänker ni, tjejen har inte hittat sina glasögon eller nåt)
Men så är det. Jag står där varje morgon o kliar mig i huvet: vad ska jag ha på mig idag? Hoppas på regn (kanske har hoppats för mycket med tanke på skyfallen idag) så jag kan ha mina älskade Hunters, allt passar liksom till dem...

Men så kom jag på det idag när jag rensade gamla plagg jag aldrig använder:
Jag borde göra foto-kort! Typ fota mig själv i alla outfits o sätta upp på en vägg.

Vips! Problem solved, varje morgon när jag duschat går jag fram till väggen, drar fingret över de olika fotona o DÄR! just det, det DÄR ska jag ha på mig idag!

Haha, vad säger ni om det?
Finns några överlevande hjärnceller kvar i mitt huvud, känns tryggt:-)

Inga kommentarer: