söndag, juni 13, 2010

H&M beställd vara slutsåld!!

Idag gillar vi inte HM, okej?
Rättare sagt, idag HATAR vi HM! Ett starkt ord javisst, men jag blir
så less...

Beställde den 4/3 bikinin: HM bandeau rose. Den tog slut på stört! Var
inne för att lägga lite saker på min beställning den 22/4. Bikinin
skulle komma vecka 22. Helt okej!

Idag fick jag paketet.
Bh:n ligger i. Inga trosor. FÖRLÅT? Inga trosor?
Näh, de var visst slutsålda!
Jahaa, så nånstans mellan den 22/4 och 11/6 har dessa minitangisar
blivit slutsålda...

Fuck HM säger jag bara!
Hur tänkte de nu...? Att jag ska vara naken nertill?

tydligen händer detta ganska frekvent om man läser lite på nätet. Är det okej att behandla sina kunder på detta sätt? Man kan väl inte först säga att en vara kommer vecka 19, sen vecka 20, sedan vecka 21, vecka 22 och när man får paketet är det slutsålt? Hur räknar de sitt lager då? Eller är det nån annan som ringt o skrikit på dem för att dennes trosor inte varit med i förpackningen o så tar de mina istället? Hur funkar det?

Imorrn åker hela paketet tillbaka o jag tänker tamejsjutton inte
betala nåt jäkla returporto!

Inga kommentarer: