måndag, juni 14, 2010

Fortsättning på HM-storyn

Ringde kundtjänst imorse.
Bad att få höra vad som hänt.
"Oj, vad tokigt, det måste ha blivit någon miss, kanske att det misstämde på lagret".

Ja, googlar man på nätet verkar det ha varit ganska många "missar" på sistonde....

Jag fick två alternativ, att skicka tillbaka bikinitoppen, givetvis fraktfritt ELLER hålla utkik på hemsidan ifall det skulle komma några bikinitrosor i retur någonstansifrån. Alltså gå in alternativt ringa dem en gång per dag.

Alltså, jag vet inte, men det finns inget annat system? Än att jag ska behöva beställa om trosorna? Jag menar det är ju knappast jag som gjort fel i ärendet.

Suck. Hopplöst! Prövade överdelen igår kväll. Givetvis satt den som smäck!
Någon som har ett par rosa trosor i strl 38:-)

Inga kommentarer: