måndag, juni 14, 2010

Pimpa balkongen

Om jag får lite barnvakt imorgon (ja vi har ju 48 timmars karens på dagis efter magsjuka) så ska jag åka o handla lite grönt till balkongen. Jag tänker typ högt gräs/vass/stråigt i plåtkrukor.
Massor med lyktor, några kuddar i nån klatschig färg o så är det KLART! Ja, o så ska jag slita loss den gamla mattan som ligger där o skära ut en grå istället. Funderade ett tag på trä men kände att det blev för mycket meck för ngt jag inte ens kommer hinna njuta av. Måste ju bestämma vart jag ska bo inom ett år (dottern börjar på 6-årsverksamhet i den skolan hon ska gå= flytt görs isåfall innan).

GUD, det låter så enkelt när jag skriver det här.
Varför känns det svårare i verkligheten?

O vart, VART hittar man snygga, BILLIGA lyktor? Indiskas och Indooris är ju så dyra om man vill ha ett par stycken....

Inga kommentarer: