torsdag, april 15, 2010

Samtal från min coach

Min coach ringde vid lunch idag och frågade hur jag mådde.
Jag vet precis varför hon ringde eftersom min ex-sambo precis varit där. Han är lite orolig för mig.
 
Hur som helst spelar det ingen roll om det var därför hon ringde, jag uppskattar det iallafall!
Hon föreslog att jag skulle gå om traumabearbetningen i min personliga utvecklingskurs för att jobba klart min pappa.
Jag har ju tänkt gå privat till den kursledaren som höll i den helgen, men nu har jag möjlighet att göra det gratis på lördag o söndag istället.
Sjysst!
Instinktivt känner jag: nej, jag har inte tid, jag orkar inte.
Men, som vi lärt oss, så ska vi gå MOT motståndet. Dvs, jag ska fasiken dit på lördag. Jag vet att det kommer bli jobbigt men jag måste få ut skräpet ur min kropp!
 
Blev också rekommenderad havredroppar från Hälsokosten.
Mycket naturmediciner nu; Mivototal, Energenics o så havredroppar.
Låter som något man ger hästar;-)


Hotmail i mobilen på 5 sekunder! Klicka här!

Inga kommentarer: