onsdag, juni 16, 2010
Godmorgon världen!
Här började vi morgonen med att sanerat sängen från blåbärsspyor.
Lövely!
Lövely!
Om 4 timmar skulle jag ha träffat min behandlare på beroendecentrum.
Känns som jag får avboka.....
När kan man köra första maskinen tvätt månne *funderar*.
tisdag, juni 15, 2010
Himmelriket!
Tagit en långpromenad och rensat huvudet. Så himla skönt! Men kallt
ute, vart tog sommaren vägen?
ute, vart tog sommaren vägen?
Nu sitter jag o njuter av nedan.
Med SVENSKA jordgubbar! De var värda alla 55kr jag la. Synd att
säsongen är så himla kort bara!
Jag tror jag dööör...
Sitter o håller mig i stolen, känns som om jag ska föda barn igen!
Underbart att ha det såhär en gång i månaden!!!
Inte ens 2 Naproxen hjälper, måste be min husläkare om starkare
saker för det här suger!
Underbart att ha det såhär en gång i månaden!!!
Inte ens 2 Naproxen hjälper, måste be min husläkare om starkare
saker för det här suger!
Minns att min gynekolog sa att det blir bättre när man fött barn,
att värken blir mindre. Pratade han i nattmössan eller? Känner ingen
större skillnad:-)
Det är inte så illa så jag kräks, mer som att jag känner en stor
lust att hämta kökskniven o skära ut livmodern....
måndag, juni 14, 2010
Pimpa balkongen
Om jag får lite barnvakt imorgon (ja vi har ju 48 timmars karens på dagis efter magsjuka) så ska jag åka o handla lite grönt till balkongen. Jag tänker typ högt gräs/vass/stråigt i plåtkrukor.
Massor med lyktor, några kuddar i nån klatschig färg o så är det KLART! Ja, o så ska jag slita loss den gamla mattan som ligger där o skära ut en grå istället. Funderade ett tag på trä men kände att det blev för mycket meck för ngt jag inte ens kommer hinna njuta av. Måste ju bestämma vart jag ska bo inom ett år (dottern börjar på 6-årsverksamhet i den skolan hon ska gå= flytt görs isåfall innan).
GUD, det låter så enkelt när jag skriver det här.
Varför känns det svårare i verkligheten?
O vart, VART hittar man snygga, BILLIGA lyktor? Indiskas och Indooris är ju så dyra om man vill ha ett par stycken....
Massor med lyktor, några kuddar i nån klatschig färg o så är det KLART! Ja, o så ska jag slita loss den gamla mattan som ligger där o skära ut en grå istället. Funderade ett tag på trä men kände att det blev för mycket meck för ngt jag inte ens kommer hinna njuta av. Måste ju bestämma vart jag ska bo inom ett år (dottern börjar på 6-årsverksamhet i den skolan hon ska gå= flytt görs isåfall innan).
GUD, det låter så enkelt när jag skriver det här.
Varför känns det svårare i verkligheten?
O vart, VART hittar man snygga, BILLIGA lyktor? Indiskas och Indooris är ju så dyra om man vill ha ett par stycken....
Concord neo barnvagn

Den kan vara hur bra o smart som helst.
Varför kan man inte göra vagnen även SNYGG om man nu är så innovativ på andra punkter (framförallt priset).
Det positiva är väl att förhoppningsvis flera börjar tillverka vagnar i kolfiber och på det sättet får ner vikten.
Men då vill vi ha något att vila ögonen på också!
Fortsättning på HM-storyn
Ringde kundtjänst imorse.
Bad att få höra vad som hänt.
"Oj, vad tokigt, det måste ha blivit någon miss, kanske att det misstämde på lagret".
Ja, googlar man på nätet verkar det ha varit ganska många "missar" på sistonde....
Jag fick två alternativ, att skicka tillbaka bikinitoppen, givetvis fraktfritt ELLER hålla utkik på hemsidan ifall det skulle komma några bikinitrosor i retur någonstansifrån. Alltså gå in alternativt ringa dem en gång per dag.
Alltså, jag vet inte, men det finns inget annat system? Än att jag ska behöva beställa om trosorna? Jag menar det är ju knappast jag som gjort fel i ärendet.
Suck. Hopplöst! Prövade överdelen igår kväll. Givetvis satt den som smäck!
Någon som har ett par rosa trosor i strl 38:-)
Bad att få höra vad som hänt.
"Oj, vad tokigt, det måste ha blivit någon miss, kanske att det misstämde på lagret".
Ja, googlar man på nätet verkar det ha varit ganska många "missar" på sistonde....
Jag fick två alternativ, att skicka tillbaka bikinitoppen, givetvis fraktfritt ELLER hålla utkik på hemsidan ifall det skulle komma några bikinitrosor i retur någonstansifrån. Alltså gå in alternativt ringa dem en gång per dag.
Alltså, jag vet inte, men det finns inget annat system? Än att jag ska behöva beställa om trosorna? Jag menar det är ju knappast jag som gjort fel i ärendet.
Suck. Hopplöst! Prövade överdelen igår kväll. Givetvis satt den som smäck!
Någon som har ett par rosa trosor i strl 38:-)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

