Jag och en tjejkompis har bokat en resa. Avfärd lördag. Med våra barn.
Happy bananas!
Dyrt som sjutton blev det, men det är vi värda!
Eller hur?
(Sunwing Resort Side, 1 veckas sol o bad, bara njuta av livet!)
Visar inlägg med etikett semester. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett semester. Visa alla inlägg
torsdag, maj 13, 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)