Visar inlägg med etikett i-landsproblem. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett i-landsproblem. Visa alla inlägg

söndag, juni 13, 2010

Den här bikinin är det



Den här överdelen har jag alltså, nertill ska jag ha...ja vadå?
Sabla sabla HM som itne kan leverera!!! Jag hade ju varit snyggast på stranden i sommar!!;-)