Skickat från min iPhone
fredag, april 30, 2010
Sorry, men det bor
Sorry, men det bor rätt många fula människor i Saltis.... Har siktat
noll snygga killar vid valborgsmässobrasan. Vad hände?
noll snygga killar vid valborgsmässobrasan. Vad hände?
På väg till jobbet
På väg till jobbet...
Det enda jag hör är fågelkvitter.
Och långt, långt bort i fjärran, den där motorvägen som susar så
bekant utanför mitt fönster.
Att vakna upp på landsbygden är härligt!
Det enda jag hör är fågelkvitter.
Och långt, långt bort i fjärran, den där motorvägen som susar så
bekant utanför mitt fönster.
Att vakna upp på landsbygden är härligt!
torsdag, april 29, 2010
Tur jag tog stövlarna...
Sol o 16grader när jag ut från kontoret idag...vill man vara fin får
man lida pin!
Har funderat lite på det här med jobbet, det blir roligare o roligare
för varje dag. Attans att det ska ligga på andra sidan stan!
man lida pin!
Har funderat lite på det här med jobbet, det blir roligare o roligare
för varje dag. Attans att det ska ligga på andra sidan stan!
tisdag, april 27, 2010
Strul bråk
Strul, bråk o blääää
BLÄÄÄÄÄ
Att jag alltid måste ha rätt, vägrar att ge mig samt vägrar att
inse mitt eget fel. Jag tror jag spyr på mig själv!!
BLÄÄÄÄÄ
Att jag alltid måste ha rätt, vägrar att ge mig samt vägrar att
inse mitt eget fel. Jag tror jag spyr på mig själv!!
Nu måste jag ta mig i kragen.
Slut med lögnerna, fram med sanningen, bryta upp o gå vidare med
livet!
måndag, april 26, 2010
Vill köpa lägenhet o renovera
Gud så sugen jag är på att köpa en lägenhet o renovera! Kollade
på en 2:a i ett sekelskifteshus igår, mamma
mia, det kliade i fingrarna! Trägolv, del i trädgård. Perfekt!
på en 2:a i ett sekelskifteshus igår, mamma
mia, det kliade i fingrarna! Trägolv, del i trädgård. Perfekt!
Frågan är om banken vill låna ut till någon som läkaren vill
sjukskriva på deltid....
Sömn
Tänk vad viktigt sömn är.
Själv kommer jag sent i säng då jag är orolig för att inte kunna
somna samt att man ska försöka hinna med allt på kvällen som man
skulle gjort tidigare...
Idag är jag ett vrak, efter endast 6h sömn är jag nästan redo o
lägga mig på bänken vid tunnelbanan o somna till.
Själv kommer jag sent i säng då jag är orolig för att inte kunna
somna samt att man ska försöka hinna med allt på kvällen som man
skulle gjort tidigare...
Idag är jag ett vrak, efter endast 6h sömn är jag nästan redo o
lägga mig på bänken vid tunnelbanan o somna till.
Please ge mig bara 20min till!!!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
